⛰❤Můj email: junomcgaff@seznam.cz❤⛰

Tipy a triky

16. srpna 2017 v 22:59 | Juno |  Everything about ANA

Tři nejzákladnější pravidla:
1. Poslední jídlo sněz před 7 hodinou večerní, další jídlo až po 7 hodině ranní. (Jednoduše je to jako přerušované hladovění, 12 jste bez jídla.)
2. Poslední jídlo musí být snědeno 3 hodiny před spánkem. Zajistí se tím spálení kalorií, když spíte nespálíte skoro nic.
3. Važte se 2x denně. Ráno po vykonání velké potřeby a večer před spaním.

Hlavní pravidla:
- B6 a B12 urychlí váš metabolismus
- vypij sklenici vody každou hodinu
- Každý den sněz alespoň jedno jídlo
- Vezmi si kofeinovou tabletu
- Když se cítíš hladová, kuř. (ne trávu, lol)
- vyčisti si zuby
- Vždy měj při sobě žvýkačku bez cukru
- si alespoň 6 hodin, ne méně, stimuluje to chuť k jídlu o 15%
- Když ti kručí v břiše, mírně do něj udeř
- když už jíš, tak mezi lidmi
- za každé jídlo co nesníš si do kasičky ulož 20 kč, pak si kup dárek
- Nikdy nejez nic bez výživového štítku
- dej si vanu/sprchu
- Jez vitamíny!
- vysleduj si čas přejídání a vyhni se mu
- pij vodu!
. dívej se na tlusté lidi jak jí
- poslouchej hlasitou hudbu
- předení (mručení?) v sobě snižuje hlad

Další super tipy:

- jez více potravin s negativními kaloriemi, jako je ovoce a zelenina, budou udržovat váš trávící systém s méně kaloriemi
- pij hodně vody, v každém tipu se to bude opakovat, je to velice důležité, budeš hydratovaná a je menší pravděpodobnost případné letargie
- Když chcete jíst pár větších jídel každý den, rozdělte je do menších. Z jednoho velkého jídla uděláte 2.
- Když cvičíte, obměňujte časem cviky, tělo si nesmí zvyknout a musíte jej překvapovat, tak docílíte nejlepšího kalorického úbytku, jestli rádi cvičíte stejné cviky, zvyšujte jejich intenzitu

Fakta & tipy

FAKT: Tělo se zbaví maximálně 80% kalorií.
TIP: Vyhněte se kalorickému jídlu, radši jezte víc věcí s méně kaloriemi. (ovoce, zelenina)

FAKT: Trávení sacharidů začíná v ústech. Slinné žlázy vylučují trávící enzym, který je tráví.
TIP: Nejlepší možnosti je sacharidová jídla nechat až úplně nakonec. Sníte tím méně kalorií.

FAKT: Tuk je tráven v tenkém střevě, proto máte po tučném jídle pocit nasycenosti.
TIP: Tuk jezte vždy jako první, trávení trvá dlouhou dobu. Přijmete tak méně kalorií, než kdybyste jedla první sacharidy.

FAKT: Laxativa neovlivňují absorbaci kalorií. Většina jídla a kalorií jsou tráveny v tenkém střevě a projímadla mají vliv pouze na střevo tlusté. Ano, hubnete, ale jen vodu a výkaly.
TIP: Používejte projímadla pouze po velkém jídle, uvidíte tak pouze svou skutečnou váhu a né pouze vyloučené fekálie.

Skryjte své zvyky

Pokud jdete někam k rodině, nebo na návštěvu, vezměte si něco malého (např. muffin) a noste jej sebou co nejdéle, aby to všichni viděli.
Dávejte nádobí do dřezu jako důka že jste něco snědli. V návaznosti na to se nezapomeň zbavit potravin, které jsi měla údajně sníst.
Dietní pilulky si dej do lahvičky od vitamínů.
Myslíš si o sobě že jsi tlustá, ale neříkej to ostatním.
Vymyslete si nějakou záhadnou nemoc, jako záminku abyste nejedli.
Nezvedejte u ostatních podezření, jakmile si lidé uvědomí co děláte, budou vám kažou minutu koukat pod ruce. Nejlepší je skrývat své zvyky prakticky od prvního dne, nikdo nic neviděl, nikdo nic netuší, nikdo nic neřeší.
Připravuj si jídlo, dělej rámus, nech špinavé nádobí, všechno jsou to dokonalé stopy.
Nikdy o jídle nemluv s ostatními lidmi, budou si myslet že jste posedlý.
Když už se vás na jídlo zeptají, "Nemáš hlad?" "Dej si kousek.", buď připravená. "Bolí mě dnes žaludek...", "Právě jsem měla velké jídlo v/u...". Takže do vás příliš netlačí.
Hlavně nezapomeň vyhozené jídlo dokonale schovat, ujisti se že jej nikdo nenajde.
Kupujte si jídlo, lidé jsou předvídatelní. Když si domů donesete koupené jídlo, předpokládají že se i normálně najíte.
Řekněte ostatním že jste na dietě, stala jste se vegetariánem, nebo že vám doktor poručil jíst jen některé věci. Bude to užitečné v připadě, kdy vám někdo bude něco cpát pod nos.
Neukazujte svůj úbytek váhy, dokud nejste na váze kterou chcete mít. Lidé vás začnou sledovat a začnou se vyptávat.
Jídlo na veřejnosti
Nejde se tomu vyhnout, dříve nebo později vás někdo bude chtít vzít na oběd nebo večeři. Tady je pár typů co dělat a nepřibrat.
Pijte mnoho vody. Zaplní se tak místo v žaludku a nezbude místo na tolik jídla.
V závislosti kde jste a s kým jste, máme-li možnost, nechte si zbytek jídla zabalit sebou domů. Kde jej pochopitelně vyhodíme.
Dělej si poznámky o tom co jsi poslední dobou jedla a můžeš si pak dát třeba salát.
Ale na saláty pozor! Jsou plné kalorií v případě, že obsahují smažené kuře nebo příliš sýra. Vždy žádej salát bez dresingu.
Pokud jste v restauraci s dezerty, dejte si něco většího (jako je například ten salát s kuřetem), aby lidi viděli že jíte dost a nemáte na dezert už místo.

Tipy na hladovku

Naplánujte si na jeden den práci, budeš zaneprázdněná a nebudeš na jídlo myslet.
První tři dny budeš unavená.
Budeš velice náladová.
Připrav se na půst, předtím jez pouze ovoce a zeleninu, vyhnete se tak možnosti selhání.
Noste u sebou žvýkačky, light sody a bujony! (ano správně, zeleninový bujon má asi 5 kalorií a takový půllitrový "čaj" krásně zažene chutě)

Co když začnu mít hlad?

Vypij rychle sklenici vody.
Pij dietní kolu a říkej si že je to jídlo.
Podívej se na své tělo v zrcadle, vidíš toho tlusťocha?
Řekni tělu že je zmatené, nemá hlad, ale je unavené a jdi spát.
Vyčisti si zuby.
Nalakuj si nehty.
Děj si rtěnku nebo lesk na rty.
Koukni se na Thinspo.
Koukni se na horor.
Touha po jídle? Jdi na google a napiš "fat person eating". Toto musí zabrat.

Další rozptýlení

Jdi na procházku.
Hledej kalorické informace, zdravá nekalorická jídla.
Zatancuj si.
Ukliď si pokoj.
Přečti si něco.
Učte se něčemu (kreativita, diy)
Zacvič si (pilates, yoga)
Začni si psát deník o věcech kde nejsou žádné nebo skoro žádné kalorie.
Udělej si webové stránky (hihi)
Filmový maraton!
Pomoz někomu, dělej dobrovolníka.
Hrej si s mazlíčky.
Jdi na howstuffworks.com a trochu se pobav.
Přemýšlej o životě.
Zkontrolujte si šperky a cennosti.
Čtěte zprávy a noviny.
Udělej si domácí úkol.
Sleduj dokumenty.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Bee Bee | 16. srpna 2017 v 23:16 | Reagovat

Mám tě na blogu <3 https://rapajda.wixsite.com/beeproana

2 skinnyjuno skinnyjuno | 17. srpna 2017 v 8:18 | Reagovat

[1]: Já už taky :)

3 sammy94beskinny sammy94beskinny | 17. srpna 2017 v 10:18 | Reagovat

Ahoj, dobré typy. :) A pěkný blog. Podívala by ses prosím i na můj? :) Mám ho od začátku prázdnin. :) sammy94beskinny.blog.cz

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama