⛰❤Můj email: junomcgaff@seznam.cz❤⛰

Nejzáludnější jídla: tloustneme z nich, i když si to nemyslíme

31. srpna 2017 v 11:38 | BlackAna |  Recepty
Rozinky - Drobounké sušené plody sice nepatří na černou listinu, přesto jejich konzumace nám ku prospěchu být nemusí. Jejich nebezpečí spočívá v jejich maličkatých proporcí. Právě kvůli velikosti jich můžeme sníst hodně a koncentrovaný ovocný cukr v nich obsažený může rázem přeměnit na tuk, pokud se nemáme dostatek výdeje energie. Dvě plné hrsti představují stejné množství kalorií jako klasická svačinka.
Strouhanka - Nadrolené bílé pečivo je stejně kalorické jako původní rohlíky. Takže plánujete- li použít k přípravě jídla strouhanku, vězte, že si s ní přidáváte až o 150 kcal více. Při smažení se obsah kalorií téměř zdvojnásobí.
Rýžové chlebíčky - Připadají vám lehké a dietní? I tak byste měli zkontrolovat množství kalorií uvedených na obalu. Mnoho značek totiž nabízí rýžové chlebíčky, jejichž kalorické hodnoty se často rovnají hodnotám obyčejného pečiva. Zkuste je proto nahradit čas od času něčím bohatým na vlákninu, jejíž kalorie nejsou prázné a dokážou vás navíc zasytit!
Arašídové máslo - Na jednu stranu nám prospívá, ale jeho problém? Nikdy neskončíme u jedné lžičky. Arašídové máslo má pozitivní dopad na naše cévy, spalování a růst svalů. Jenže to platí jen u malého množství. Jíst více než lžičku denně není nejlepší nápad. Čtyři malé lžičky kaloricky odpovídají čokoládové tyčince Snickers!
Zeleninové krémové polévky - Říkáte si, jak dnes vyzrajete na denní meníčko v nedaleké restauraci a objednáte si brokolicový, nebo třeba hráškový krém? Dost často můžete sami sebe napálit. Brokolice je sice zdravá, ale většina podobných krémových zeleninových polévek se připravuje z notné dávky smetany. Takže jedna porce může obsahovat klidně i 500 kcal, a to už si můžete dát klidně dezert, který si celý týden odpíráte. Podobný druh polévky si připravte doma z lehčích dietních ingrediencí.
Hořká čokoláda - Ano, je lepší než jakákoliv jiná a obsahuje zdraví prospěšné flavonoidy, ale tloustne se po ní úplně stejně. Proto byste měli denní dávku omezit na jednu až dvě kostičky denně.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sárčí Sárčí | E-mail | Web | 1. září 2017 v 12:39 | Reagovat

Wow o tých polievkach som naozaj netušila, rýžové chlebíčky má prekvapili prednedávnom keď som sa pozrela na počet kalórií ..

2 Ellie Ellie | Web | 1. září 2017 v 13:35 | Reagovat

Nic z toho naštěstí nejím, maximálně ty rýžové chlebíčky. Myslím, že jejich výhoda není v tom, že by na 100g měly míň kalorií ale že 100g rýžových chlebíčků oproti 100g pečiva je objemově mnohem větší a trvá déle sníst. 2 krajíce chleba = 15 rýžových chlebíčků. Váhově plus minus. A zkus to sníst. Ten chleba je hned. Chlebíčky najednou těžko =)
Ale jen můj názor =)

3 BlackAna BlackAna | 1. září 2017 v 14:58 | Reagovat

[2]: Zkoušet to jíst nebudu, protože mi jak rýžové chlebíčky, tak chleba nechutnají. :) Dávám přednost sucharům.(různé druhy)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama